Известие

Collapse
No announcement yet.

Инфо за ЕГР-ра

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Точно така е.Гледат всичко.Не знам в БГ как работят,но при мен са със заложени програми за конкретния автомобил.Следят отработени газове и сравняват точно за модела.Сходимост на колела,наклон,спирачни маркучи,дискове,накладки,токове,мокове...тресачка за окачване,напъват шарнири,задължително щателна проверка на предпазните колани...всичко...може и да пропускам нещо.
    Таа...аз само си почистих Егр-а и колата е пушка.Няма замисляне ,няма нищо...сток е и си върви мноого доволно.
    Верно кофти е ,че колектора ще трябва да се чист един ден,,но няма начин.
    У нас работят така, че да минеш преглед, плащайки им едни 50 лв. , да останеш доволен от "услугата" и на следващата година пак да идеш при тях.

    Сигурността и екологията се последните неща от които някой се интересува.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      У нас работят така, че да минеш преглед, плащайки им едни 50 лв. , да останеш доволен от "услугата" и на следващата година пак да идеш при тях.

      Сигурността и екологията се последните неща от които някой се интересува.
      Аз съм доволен,за 68евро(толкова е цената на прегледа на дизел) ми преглеждат цялата кола.Вече ако имаш някакъв малък и лесно отсраним проблем,ти го отбелязват и трябва да го отсраниш.Ако ти направят проверка обаче и не си го отсранил,изпадаш с добра глоба.А пък ако не можеш да минеш прегледа поради сериозен проблем...особено за ръжди...връщат те и следващия път си плащаш пак.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Да но пък в цилиндрите постъпват отработени газове с висока температура. Не случайно имаш един допълнителен охладител в системата. А при големите двигатели не можеш да си позволиш загуба на мощност и трябва да вкараш още гориво и въздух и става един затворен кръг. Да не забравяме че пък липсата на кислород вдига саждите
        Мисля, че нещо се оплете. Отработените газове се охлаждат в охладител, т.е. сваля им се температурата. ЕГР-ът започва да работи след определена температура на загряване на двигателя (тая тема е дъвкана преди години с Бобо). Охладените изгорели газове постъпват в цилиндрите и обедняват сместа откъм кислород. От там и температурата на горене пада.
        Когато подадеш рязко газ ЕКУ-то изключва ЕГР, компресор на климатик за да не товарят в този момент двигателя

        Comment


        • #19
          Да ти кажа честно(не се заяждам), но докато ми беше отворен ЕГР-а тръбата винаги беше меко казано топла(направо можеше да си пържиш на нея). Та бая топли си влизат газовете в смукателя.
          Докато не вкарат еко нормите в БГ ще си караме без тия неща, че и без това са ни стари таралясниците.

          А и не ми изключва компресора като подам рязко газ.
          Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

          Comment


          • #20
            Бе охлаждат се зимата,първите 20мин. Докато антифриза е -10...после колко ще ги охлади тоя антифриз като е 90градуса...пък и то циркулацията му да не е кой-знае с каква скорост...примерно за една минута с 1500 оборота,колко количество антифриз ще премине и колко количество газ през въпросния топлообменник.
            Малко е относително всичко изписано в интернет...на скоро попаднах на тема в която доказваха,че кола с работещ ЕГР е с по-високо кпд...и разни такива...като гледам каква е глеч и тиня в колекторите...се съмнявам колко благоприятна е ролята му за ДВГ-то тоя ЕГР. Цялата работа е тия гадости да остават "в автомобила" ,а не в дробовете ни.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Бе охлаждат се зимата,първите 20мин. Докато антифриза е -10...после колко ще ги охлади тоя антифриз като е 90градуса...пък и то циркулацията му да не е кой-знае с каква скорост...примерно за една минута с 1500 оборота,колко количество антифриз ще премине и колко количество газ през въпросния топлообменник.
              Малко е относително всичко изписано в интернет...на скоро попаднах на тема в която доказваха,че кола с работещ ЕГР е с по-високо кпд...и разни такива...като гледам каква е глеч и тиня в колекторите...се съмнявам колко благоприятна е ролята му за ДВГ-то тоя ЕГР. Цялата работа е тия гадости да остават "в автомобила" ,а не в дробовете ни.
              Така е, сега слагат и ДПФ филтри, после евро 5, 6. Допълнителни сонди за температура, замърсяване. И ауспусите остават чисти

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Малко е относително всичко изписано в интернет...на скоро попаднах на тема в която доказваха,че кола с работещ ЕГР е с по-високо кпд...и разни такива...като гледам каква е глеч и тиня в колекторите...се съмнявам колко благоприятна е ролята му за ДВГ-то тоя ЕГР. Цялата работа е тия гадости да остават "в автомобила" ,а не в дробовете ни.


                С това за КПД-то съм съгласен с теб, защото след като затапих ЕГР-ра и очистих колектора, разхода ми падна с около литър градско.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Мисля, че нещо се оплете. Отработените газове се охлаждат в охладител, т.е. сваля им се температурата. ЕГР-ът започва да работи след определена температура на загряване на двигателя (тая тема е дъвкана преди години с Бобо). Охладените изгорели газове постъпват в цилиндрите и обедняват сместа откъм кислород. От там и температурата на горене пада.
                  Когато подадеш рязко газ ЕКУ-то изключва ЕГР, компресор на климатик за да не товарят в този момент двигателя
                  Ти защо във всяка тема държиш да ти казват че си технически бос?
                  Двигателят ти е цяла система и ЕГР като цяло вдига температурата в нея. Прост пример ти е колко трудно започват да загряват дизеловите 156 ци след отстраняването му. И може да се върнеш в една предишна тема да видиш там какво съм ти писал за ДПФ филтрите и почистването им.
                  И ако си направиш труда да прочетеш примерно каква е разликата между двигателите в трактори New Holland и John Deerе ще видиш защо всички дават мило и драго за машина без EGR
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    Ти защо във всяка тема държиш да ти казват че си технически бос?
                    Двигателят ти е цяла система и ЕГР като цяло вдига температурата в нея. Прост пример ти е колко трудно започват да загряват дизеловите 156 ци след отстраняването му. И може да се върнеш в една предишна тема да видиш там какво съм ти писал за ДПФ филтрите и почистването им.
                    И ако си направиш труда да прочетеш примерно каква е разликата между двигателите в трактори New Holland и John Deerе ще видиш защо всички дават мило и драго за машина без EGR
                    Аз съм БОС, но не капо ди тути капи.
                    Относно ЕГР - той започва да работи едва, след като температурата на двигателя, не на външния кръг, стане 70 градуса (нали няма да спорим за това? Има го в архивите)
                    Мен температурата на стрелката не ме грее, шото тя не показва температурата на двигателя, а температурата на външния кръг на антифриза
                    Относно тракторите - ЕГР, ДПФ, харчат нафта и намаляват мощност. Но са еко чисти

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Аз съм БОС, но не капо ди тути капи.
                      Относно ЕГР - той започва да работи едва, след като температурата на двигателя, не на външния кръг, стане 70 градуса (нали няма да спорим за това? Има го в архивите)
                      Мен температурата на стрелката не ме грее, шото тя не показва температурата на двигателя, а температурата на външния кръг на антифриза
                      Относно тракторите - ЕГР, ДПФ, харчат нафта и намаляват мощност. Но са еко чисти
                      Някой ден ще престанеш ли да пишеш глупости?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Някой ден ще престанеш ли да пишеш глупости?
                        Себе си ли питаш? Закачи МЕС и гледай температура на двигателя и показания на стрелката

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Себе си ли питаш? Закачи МЕС и гледай температура на двигателя и показания на стрелката
                          Двете показания се разминават, защото стрелката отчита доста по-неточно от ECU - то. А не заради глупостта, която написа по-горе.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Двете показания се разминават, защото стрелката отчита доста по-неточно от ECU - то. А не заради глупостта, която написа по-горе.
                            Ти си подчертал това

                            Comment


                            • #29
                              "Мен температурата на стрелката не ме грее, шото тя не показва температурата на двигателя, а температурата на външния кръг на антифриза"

                              Ако тая температура е някаква измислена а не реалната, защо тогава производителя е монтирал стрелка за отчитането и тогава!? Дори и да има някакво разминаване в градусите колко е... И това с меренето на външния кръг някак малко ме съмнява че е баш истина...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Себе си ли питаш? Закачи МЕС и гледай температура на двигателя и показания на стрелката
                                Поредния техническо инвалиден-каръшки коментар.
                                Нормално де. То някои хора се мятат от сградите, защото птиците могат да летят. Дано това техническо инвалидно отношение към живота не те накара да си помислиш, че и ти може да летиш. Ще ни липсват тия бисери, ръсени постоянно из форума.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X